Veelgestelde vragen

  • KlachtU hebt een klacht? Dat proberen wij uiteraard altijd te vermijden. Indien u toch een klacht hebt, vragen wij u om ons te contacteren op cmartt.be@hotmail.com en duidelijk uw ordernummer te vermelden. Wij doen er alles aan om alle mogelijke klachten binnen een redelijke termijn af te handelen. Gelieve er rekening mee te houden dat de afhandeling van klachten soms enkele werkdagen in beslag kan nemen. Wij streven echter in de mate van het mogelijke altijd naar een voor beide partijen bevredigende oplossing.

  • RetourOm in aanmerking te komen voor terugbetaling moeten retourzendingen verplicht vooraf aangemeld worden via cmartt.be@hotmail.com. Gebruik het e-mailadres dat u gebruikte om te bestellen en vermeld altijd het ordernummer. Gelieve het retourformulier hier te downloaden. Retourzendingen die niet aangemeld werden of aan het verkeerde adres werden toegezonden, worden niet terugbetaald. U moet de zending zo snel mogelijk na de aanmelding, en uiterlijk binnen de 14 dagen na de aanmelding, aan ons retourneren.

 

  • Datum / levering : Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Wij streven er naar om uw zending zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Doch kunnen er onverwachte omstandigheden optreden waardoor er enige vertraging kan zijn. Wij hopen op uw begrip in deze.